کپشنم نمیاد ...😐

کپشنم نمیاد ...😐
کپشن با شما ...
+نمیدونم چمه ...خیلی خنثی هستم ...خیلی خنثی ...!
دیدگاه ها (۱۷)

منِ عزیزم. به تو چه؟به تو چه که دیگران درباره‌ی تو چه فکری م...

"یه حمد بخونین برا حالِ بهتر هممون"

اگر بخواهی به هر چیزی که به تو گفته می‌شود واکنشی عاطفی نشان...

😍

کپشنم نمیاد...

کپشنم نمیاد..خودتان تماشا کنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط