خدا را دوست دارم خیلی زیاد... خیلی خیلی زیاد...!!
خدا را دوست دارم خیلی زیاد... خیلی خیلی زیاد...!!
.
.
.
.
.
.چون میبخشد بدون اینکه هیچ توضیحی بخواهد! بدون اینکه معذرت خواهی بخواهد! بدون اینکه بخواهد بزرگی خود را به رخ بکشد!
میبخشد فقط با یک جمله!
"معبودم از من درگذر"
کدام بزرگی اینگونه است
.
.
.
.
.
.چون میبخشد بدون اینکه هیچ توضیحی بخواهد! بدون اینکه معذرت خواهی بخواهد! بدون اینکه بخواهد بزرگی خود را به رخ بکشد!
میبخشد فقط با یک جمله!
"معبودم از من درگذر"
کدام بزرگی اینگونه است
- ۱۵۹
- ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط