آسمان را می بوسم
آسمان را می بوسم
و شب را
صدا می زنم
تا در نوازش های گرمِ نگاهی
تا بینهایتِ لحظه ها
بمانم
کسی از عشق نترسد
عشق خطا نیست
قلب باید بتپد
برای زیستنی پاک و عاشقانه
باید جایی برای زیستن
باشد
جایی در قلبِ کسی
که
برایت دلتنگ شود
و
چشمهایش
پُر از ستاره باشد.
و شب را
صدا می زنم
تا در نوازش های گرمِ نگاهی
تا بینهایتِ لحظه ها
بمانم
کسی از عشق نترسد
عشق خطا نیست
قلب باید بتپد
برای زیستنی پاک و عاشقانه
باید جایی برای زیستن
باشد
جایی در قلبِ کسی
که
برایت دلتنگ شود
و
چشمهایش
پُر از ستاره باشد.
- ۳۴۰
- ۰۵ مهر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط