میلیون‌ها کتاب درباره تمام موضوعات ممکن ،به وسیله این همه

میلیون‌ها کتاب درباره تمام موضوعات ممکن ،به وسیله این همه متفکر تواتمند نوشته شده ،که در آخر هیچ کدومشون در مورد سوالات بزرگ زندگی .چیزی بیشتر از من نمی‌دونن
.خدایا ، سقراط رو خوندم
یونایی‌ها کشته مرده این یارو هستن ولی چه چیز به درد بخوری یادم داد ؟
.و نیچه، با اون تئوری بازگشت ابدی‌اش
،اون گفته، بعد از اینکه یه بار زندگی کردیم و مردیم .برمی‌گردیم و دوباره و دوباره زندگی می‌کنیم
.دقیقاً مثل جاودانگی
عالیه. این یعنی باید دوباره .نمایش کسل‌کننده زندگی رو تماشا کنم. ارزششو نداره
.و فروید، یک آدم شدیداً بدبین
.سال‌ها رفتم روانکاوی، ولی هیچ اتفاقی نیفتاد
!روانکاو بیچاره‌ام روان‌پریش شد آخرش هم رفت توی یه سالاد فروشی
،اه، این همه آدم دونده رو ببین
.دارن از زوال اجتناب‌ناپذیر بدنشون فرار می‌کنن
پسر، کاری که مردم با دوچرخه ثابت و تمرین و ورزش انجام می‌دن خیلی ناراحت‌کننده است
.این یکی رو نگاه کن. بدبخت بیچاره .هرچی چربی بوده دور خودش جمع کرده

!باید با یه صندلی چرخ دار اینور و اونور بره

..شاید حق با شاعران باشه .شاید عشق تنها جوابه


Hannah and Her Sisters 1986
دیدگاه ها (۳)

مغرور و زخم خورده و عصیان گر... باران گرفته سقف جهانش را.....

جـآن پـناهم میشوی هرگـآه میتـرسم رفــیق...!

شعر شدم ، غصه شدی ... شور شدم ، سرد شدی ... برف شدم ، آ...

از عزیز ترین کسم ضربه خوردم من زندگی سختی داشتم شاید بگی بچس...

خواب رویایی part: ۸ «آخر» _ اگر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط