من که ترجیح میدم خودم باشم تا ادای کسی رو در بیارم

من که ترجیح میدم خودم باشم تا ادای کسی رو در بیارم
دیدگاه ها (۱۰)

رنگ پوست و رنگ چشم و قد و هرچیزی که به نظرتون میرسه رو بگید ...

یک نصیحت بشنو از من کاندر آن نَبوَد غرض no smokin...

کدوم بهتره یامال یا رافینیا

ترجیح میدم که تنها باشم.

تـرجـیـحـــ مـیـدمــ کـسـیـ دیـگـهـ ایــ بـاشـمـــ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط