ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":
ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":
بدون که دوست دارم🥲
و خب اینکه چرا انقدر دارین میرینید تو ویپاپ؟ اونیکی میاد پست میزاره میگه من دختر خاله فلانی ام
یا دوست شم اون یکی ناراحته یا خودکشی کرده😑
بابا بکشید بیرون دیگه.تاحالا دیدید ایدلای خفن این کار رو بکنن؟؟
نامرا ، سوجین،ریانا یا هانول و کلی آیدل دیگه که بشدت خفنن تاحالا ابن کار رو نکردن👍
واقعا خودکشی کردن یه شاهکار نیست .
یه گناهه خیلی بزرگم هستش.
اینکه داری زندگی خودتو خراب میکنی شاخ بازی نیست به خدا.
یه یذره انسان بشید
بدون که دوست دارم🥲
و خب اینکه چرا انقدر دارین میرینید تو ویپاپ؟ اونیکی میاد پست میزاره میگه من دختر خاله فلانی ام
یا دوست شم اون یکی ناراحته یا خودکشی کرده😑
بابا بکشید بیرون دیگه.تاحالا دیدید ایدلای خفن این کار رو بکنن؟؟
نامرا ، سوجین،ریانا یا هانول و کلی آیدل دیگه که بشدت خفنن تاحالا ابن کار رو نکردن👍
واقعا خودکشی کردن یه شاهکار نیست .
یه گناهه خیلی بزرگم هستش.
اینکه داری زندگی خودتو خراب میکنی شاخ بازی نیست به خدا.
یه یذره انسان بشید
- ۶.۴k
- ۳۰ مهر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط