کلشم چرا این پیامو میده ؟نمیتونم برم تو بازی :(

کلشم چرا این پیامو میده ؟نمیتونم برم تو بازی :(
دیدگاه ها (۱۶)

حوصلم سر‌رفتههههههههه خخ

11 سپتامبر 2015یعنی چندم؟؟؟؟؟

مپم خوبه تازه درستش کردممممم؟

بــراے اینــ ـ کـه...هنـ ـ ـوز بــ ـه تــ ـ ـو فکـر مے‌کنـمه...

این موضوع که نمیتونم برم داره حرصم میده کمککک

بهم نگید که نمیتونم این دنس رو برم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط