خدایاشکرکه یک روزدیگرراباخیروخوشی پشت سرگذاشتم

خدایاشکرکه یک روزدیگرراباخیروخوشی پشت سرگذاشتم
دیدگاه ها (۱)

وای امروزخیلی دانشگاه خوش گذشت

درمورداین رنگ مونظربدید

تقدیم به دوستانی که ازدستم ناراحت هستند

من25شماکدوم؟

گهی زین ب پشت گهی پشت ب زین

دلم تنگ است برای برادری کهپشت حرف هایش…پشت نوازش هایش…پشت سر...

🤣😈☠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط