عـــــــاااشقتم خــــــــداااا خودت مواظبش باش به تو سپرد

عـــــــاااشقتم خــــــــداااا خودت مواظبش باش به تو سپردمش چون بهترین محافظی
دیدگاه ها (۲۵)

اینم سینی قاسم علیه السلام یه رسم بین ما خوزستانی هاست خیلی ...

کــــــــــامنت پـلیز

دلم خیلی برات تنگ شده:'(

با همتون قهلم دلم تاتاشیمو میخواد کسی باهم حلف نژنه دوشتون ن...

سپردمش به خودت...

آفرین مواظبش باش🤣

بهترین دلیل آرامش زندگی خودت باش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط