من درکت می کنم اما نباید هیچ وقت نا امید شی میدونی منم تو

من درکت می کنم اما نباید هیچ وقت نا امید شی میدونی منم تو این دنیا دردای زیادی کشیدم ولی خب یجوری پشت سرشون گذاشتم
دیدگاه ها (۳)

ویورس ممبرشیپ با عکسی از بی تی اس به مناسبت تبریک روز آرمی

🙂🙂🙂🙂

اقا من اومدم با کمک چند نفر(دوتا از دوستای جدیدم و خواهرم)که...

حالندارم

اوسی شیطان کش/ آرت/ نقاشی دیجیتال/ انیمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط