ـــذکر عزیــــز : " مـــــ♥ــــرد " بـــاش !

ـــذکر عزیــــز : " مـــــ♥ــــرد " بـــاش !

زمیــــن به مــــرد بودنـ ــــت نیــــاز داره ! مــــرد باش ؛ نـــه فقط باجســ♥ــمت !

مـــــرد بــــاش با نگــــاهت ، با احســ♥ــاست ....!

مردونه حــــــرف بزن ، مــــ♥ـــــردونه بخنــــــد ، مردونه گریــــــه کن ،

مــــــردونه عشـــ♥ـــق بورز ، مردونه ببــــــــخش ، . . . !

مرد بــــــاش و هیچ وقت نامـــ♥ــردی نکن ؛

مخصوصـــــا در حق کســـــی که باورت کـــ♥ـــرده و بهـــــت تکیـــــه کرده
دیدگاه ها (۶)

ن دخترماگرعاشق شومعشق من و احساس مرا گناه میداننداگربخندم نا...

:'( چقــد بده

اولــــــیــــــن و آخــــــریــــــن پسری کــــــه الــتـــ...

دوستــــون دارم دوستای واقعـــیم❤❤❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط