چه خوبه که :
چه خوبه که :
کلید باشیم ، نه قفل...
باهم بخندیم نه به هم...
راه باشیم نه سدّ ...
درک کنیم نه ترک...
کنار هم باشیم،
نه مقابل هم...
کلید باشیم ، نه قفل...
باهم بخندیم نه به هم...
راه باشیم نه سدّ ...
درک کنیم نه ترک...
کنار هم باشیم،
نه مقابل هم...
- ۱.۹k
- ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط