پیام نرجس توی چنلش
پیام نرجس توی چنلش
من موندم اخه ایشون اد کانون حامیم هستن درسته، ولی قرار نیست چون خودش ضد انقلاب و دینه حامیم هم این باشه، حامیم اصلا حرفی نزده که برای دی ماه خونده 🫤
حامیم قطعه بی رنگ رو برای روزای سختی که گذروندیم خونده نه برای دی ماه، درسته اونم اتفاقای بدی افتاد ولی از جنگ و دلهوره استرس ما بدتر نبود🥲
میدونم حامیم هم پسر خالش رو توی دی ماه از دست داد اما دلیل نمیشه پشت پهلوی باشه اخه این چه حرفاییه چه کاراییه
فکر میکنید حامیم بیشرفه؟ بی غیرته؟ این چه لفاظیه که استفاده میکنید
خیلی زشته خیلی، حامیم داره برای حال بدیای اخیر میخونه، دلیل نمیشه توی دی ماه گیر کرده باشه😐
این اتفاقای بد همشون از همون دی ماه شروع شد، کلا دی ماه نفرین شده بود از بعد دی ماه بدبختی ها زیاد شد، شماها خودتون صدا شنیدید؟ هر لحظه ممکن بود روی خودتون اوار بریزه، هر لحظه ممکن بود خانوادتونو نبینید، اینا تقصیر کیه؟ افرین همونایی که توی دی ماه شلوغ کردن و خودشونم بدبخت کردن، با جون خودشون شوخی داشتن؟ 🫤😑
غیر از خودشون خانواده هاشونم عذا دار کردن، به بعد از دی ماه هم اومدن ما مردم ایران رو بدبخت کردن، تماااااااممممم ایران رو بدبخت کردن، حتی بچه ها رو، جون بچه های میناب رو
حامیم برای دی ماه نخونده، حامیم برای بدبختی هایی که بعد از دی ماه بهمون افتاد داره میخونه
هرکی ضدانقلابیه کار ندارم، حامیم رو بیشرف نبینید😐✨
من موندم اخه ایشون اد کانون حامیم هستن درسته، ولی قرار نیست چون خودش ضد انقلاب و دینه حامیم هم این باشه، حامیم اصلا حرفی نزده که برای دی ماه خونده 🫤
حامیم قطعه بی رنگ رو برای روزای سختی که گذروندیم خونده نه برای دی ماه، درسته اونم اتفاقای بدی افتاد ولی از جنگ و دلهوره استرس ما بدتر نبود🥲
میدونم حامیم هم پسر خالش رو توی دی ماه از دست داد اما دلیل نمیشه پشت پهلوی باشه اخه این چه حرفاییه چه کاراییه
فکر میکنید حامیم بیشرفه؟ بی غیرته؟ این چه لفاظیه که استفاده میکنید
خیلی زشته خیلی، حامیم داره برای حال بدیای اخیر میخونه، دلیل نمیشه توی دی ماه گیر کرده باشه😐
این اتفاقای بد همشون از همون دی ماه شروع شد، کلا دی ماه نفرین شده بود از بعد دی ماه بدبختی ها زیاد شد، شماها خودتون صدا شنیدید؟ هر لحظه ممکن بود روی خودتون اوار بریزه، هر لحظه ممکن بود خانوادتونو نبینید، اینا تقصیر کیه؟ افرین همونایی که توی دی ماه شلوغ کردن و خودشونم بدبخت کردن، با جون خودشون شوخی داشتن؟ 🫤😑
غیر از خودشون خانواده هاشونم عذا دار کردن، به بعد از دی ماه هم اومدن ما مردم ایران رو بدبخت کردن، تماااااااممممم ایران رو بدبخت کردن، حتی بچه ها رو، جون بچه های میناب رو
حامیم برای دی ماه نخونده، حامیم برای بدبختی هایی که بعد از دی ماه بهمون افتاد داره میخونه
هرکی ضدانقلابیه کار ندارم، حامیم رو بیشرف نبینید😐✨
- ۱۴۱
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط