نکند هوش و هَواسَم برود..
نکند هوش و هَواسَم برود..
شور و غوغا ز کلاسم برود..
نکند عشق؛ مجازی بشود..
وَ شبی شعر؛ ریاضی بشود..
نکند مثنوی ام « نیست » شود..
قالبِ شعریِ من « زیست » شود..
نکند « رابعه » معقول شود..
وَ غزل؛ صاحبِ فرمول شود..
نکند « هندسه » عطار شود..
مولوی عاشقِ پرگار شود..
نکند جاذبه؛ اعجاز شود..
« نیوتن » حافظِ شیراز شود..
نکند... پنجره ای بسته شود..
شاعراز شعر خودش خسته شود...
همه رفتند بگو لانه کجاست؟..
اشک دارم کمی، شانه کجاست! 😓 😞
شور و غوغا ز کلاسم برود..
نکند عشق؛ مجازی بشود..
وَ شبی شعر؛ ریاضی بشود..
نکند مثنوی ام « نیست » شود..
قالبِ شعریِ من « زیست » شود..
نکند « رابعه » معقول شود..
وَ غزل؛ صاحبِ فرمول شود..
نکند « هندسه » عطار شود..
مولوی عاشقِ پرگار شود..
نکند جاذبه؛ اعجاز شود..
« نیوتن » حافظِ شیراز شود..
نکند... پنجره ای بسته شود..
شاعراز شعر خودش خسته شود...
همه رفتند بگو لانه کجاست؟..
اشک دارم کمی، شانه کجاست! 😓 😞
- ۳۱۳
- ۲۰ شهریور ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط