هعی.....

هعی.....
من با هزارتا التماس و گریه به مامان بابام گفتم من گوشی تام می‌خوام آخر مامان بزرگم برام یه دونه گرفت😂💔🥲
هعی با آهنگاش میرقصیدم 💔🥲
دیدگاه ها (۱۶)

چقدر حق؟🤓💔

بیچاره چقدر انگشتش کردم الان فهمیدم واقعاً گناه داره😔💔😂

مغزعلی🧠🤓💔

..................🥲💔 چرا آخه.......

𝒑𝒂𝒓𝒕 ¹                                  ات اروم مظلوم : ماما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط