هرچه در خاطر من بود

هرچه در خاطر من بود
فراموشم شد

جز خیال تو که هرگز نرود
از یادم

#باقی_اصفهانی


دیدگاه ها (۴۵)

★☆★

♥ ♡♥

او رفت و انتظارش باقیستپشت قدمش عبور اشکم جاریستای کاش بداند...

✱✱✱

نامت ، یادت ، نرود از یادم ....❤️

پیش تو هر قدر از دلتنگی‌ام گفتم نشددرد دل کردم ولی از دردهای...

ولی تو فراموشم کن نمیتونم 😢💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط