دوستان فرارسیدن ساله تحصیلیا تسلیت میگم

دوستان فرارسیدن ساله تحصیلیا تسلیت میگم

مرسی از همه دوستای خوبم
سعی میکنم پست غمگین کمتر بذارم
فازمم غم نباشه دیگه
کلا بگم که عوض شدم به لطف خیلی از دوستان
ممنون بابت حضورتون
شیتون اروووم:-)))))
دیدگاه ها (۷)

هرکی داره فالو کنه ممنون میشم⇧⇧⇧⇧

هرکی داره فالو کنه ممنون میشم⇧⇧⇧⇧

من نمیخوام برم:'(((((((((

یکی بیاد حوصلم پوکید؟؟

*نام فیک:«دیـداریــی عجیب»(پارت:۱۳)ـــــــــــــــــــــــــ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط