داداش علیرضام همه زندگیمه
داداش علیرضام همه زندگیمه
خیلی خیلی خیلی دوست دارم
امیدوارم همیشه و همه جا خوب و خوش باشی و خنده رولبات باشه از ته دل بخندی و از سر شرق
خیلی خیلی خیلی دوست دارم
امیدوارم همیشه و همه جا خوب و خوش باشی و خنده رولبات باشه از ته دل بخندی و از سر شرق
- ۲.۹k
- ۰۳ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط