نمیدانم از دلتنگی عاشق ترم
نمیدانم از دلتنگی عاشق ترم
یا از عاشقی
دلتنگ تر!
فقط میدانم
در آغوش منی
بی آنکه باشی
و رفته ای
بی آنکه نباشی ...
#عباس_معروفی
یا از عاشقی
دلتنگ تر!
فقط میدانم
در آغوش منی
بی آنکه باشی
و رفته ای
بی آنکه نباشی ...
#عباس_معروفی
- ۴.۷k
- ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط