ما بچه بودیم گُم میشدیم از ترس اینکه کتک نخوریم خدا خدا م

ما بچه بودیم گُم میشدیم از ترس اینکه کتک نخوریم خدا خدا میکردیم پیدامون نکنن 😄
دیدگاه ها (۱۱)

بنظرتون تیم دو باتیم یک بازی کنه کی میبره؟

😂 😂 😂 😂 😂

فوتبال پاکم ارزوست

فوتبال پاکم ارزوست

اونجا که پروین اعتصامی می‌نویسه: مرا در کودکی شوق دگر بود خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط