"دلتنگی ........

"دلتنگی ........
احساس قشنگیه ......

وقتی بدونی .......
اونی که ........
دوست داره .......

هیچوقت .......
فراموشت نمیکنه .....!!!!!
دیدگاه ها (۱)

شدییی بدونی چا دردی داره نبودن یا دلتنگی؟؟؟ شدی لایک فالو کن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط