❗ ️‏به گفته شفر پنالتی‌زن اول تیمشون پاتوسی بوده. منشا می

❗ ️‏به گفته شفر پنالتی‌زن اول تیمشون پاتوسی بوده. منشا می‌خواسته پنالتی رو بزنه، رحمتی میره به منشا میگه تو نزن، عکسی هم از حرف زدن رحمتی با پاتوسی نیست که به اون هم گفته باشه تو نزن

❗ ️شفر خیلی حیله‌گرانه از ضریب هوشی پایین هوادارای تیمش استفاده کرد باخت رو انداخت گردن رحمتی تا کسی از خودش انتقاد نکنه که چرا جلو هیچکدوم از تیمای بالای جدول بردی نداشته :)

🔴 @Perspolis
دیدگاه ها (۵)

تبریک ایمون زاید به پرسپولیسی‌ها پس از برد در دربی🔴 @Perspo...

سمت چپ واکنش برانکو بعد از چهارتایی کردن کیسه تو دربیسمت راس...

و اخرین😂 😂

و ادامه😂 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط