گاهی.... وقتی کسی را در حال گریستن می بینید , بهتر است ,
گاهی.... وقتی کسی را در حال گریستن می بینید , بهتر است , که نپرسید چرا??? فقط 3 کلمه کافیست تا باعث شود , دوباره احساسی خوب به او دست بدهد... و آن 3 کلمه عبارتند از .........................( من اینجا کنارتم )
- ۴۵۰
- ۰۱ مهر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط