many.9027 53062553

دیدگاه ها (۰)

زندگی می کنیم که قیمت به دست بیاریمنه اینکه به هر قیمتی زندگ...

فعالیت اسباگتی امروز =متاسفانه من ازون دسته ادم هاش هستم

من همیشه تاکه‌میچی بودم...همیشه تلاش کردم ؛ ولی کافی نبودمهم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط