فکرش نذاشت :'(

فکرش نذاشت :'(
دیدگاه ها (۳)

گر میگذرد غمی نیستمیگذرد اما درد کمی نیست....

یه زمانی خوش میگذشتاما لان خوشمکه فقط میگذره

من یه دیونه امحیفه که عاقل شم O:-)

هرچی میخواد بشه

ملانیا نذاشت ادامشو ببینه

غیرت سربازای خمینی نذاشت☺️:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط