]

]
تو رو دوست دارم❤ ️
مثل خواب خوب بچگی👶
بغلت میگیرمو میمیرم به سادگی
دیدگاه ها (۱)

براےِ زندڪَی ...نه سقف میخواهم...نه زمین ... دستا ی تو ڪافیس...

بدون تو دارم میمیرم....

بدون تو دارم میمیرم...

بدون تو دارم میمیرم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط