عاشقانه‌ها 25807 11199087

دیدگاه ها (۴)

وقـتــے دو قــلــ♥ــب بـــرای یـڪـدیگـــر بـتـپــد …

چقد خوشحالم که تورا دارمعشقم نفسم جونم دوست دارمبادل وجون می...

ووووی جیگرشونملودی و ارسلان من

عشقم بهترینه فداش بشم االهی

قصه این است، جهان بی تو ندارد معنا...#عاشقانهای_صدف #عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط