خسته ام از تکرار ندیدنت...

خسته ام از تکرار ندیدنت...
دیدگاه ها (۱)

خدایا تو نگذر...

دل دیگه خسته ست...

, ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻤﯿﺮﻡ ﻫﯿﭻ ﺍﺗﻔاق خاصی نخواهد اﻓﺘﺎﺩ...!!!ﻧﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺨﺎﻃﺮﻡ...

تحمل ندیدنت فقط به حرف راحته#محسن_چاوشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط