دلم بچگی می کند...

دلم بچگی می کند...
دیدگاه ها (۸)

عاقاااااا من برم خودکشی...・゚゚・(>д<)・゚゚・

پر از لحظه هایی که دوستشان ندارم...:'(

کاش...

من و دوستام یادش بخیررررررررردلم براشون تنگیده.·´¯`(>▂<)´¯`·...

بچگی جان تو انیمه vs بچگی ارن و میکاسا و لیوای دلم براشون سو...

آگهی شده

سوال پست؛تو بچگی پویا می دیدی؟جواب خودم: اره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط