مدیرشم عوض کردن
مدیرشم عوض کردن
مجریشم ورداشتن
اخه چرا.
من شاید وقت نمیکنم ببینم اما برنامه بسیار عالی هستش تو این دوره زمونه که همه مردم مشغولن این برنامه خیلی عالی بود مردم رو به سمت خدا میکشوند خیلی ها هم بد بودن خوب شدن با همین برنامه.
خبرای هست میگن میخوان برنامه رو تعطیل کنن خدا کنه دروغ باشه.
ولی باید تهیه کننده و مجری قبلیشو برگردونن
اخه چرا دارن همه رو عوض میکنن
مجریشم ورداشتن
اخه چرا.
من شاید وقت نمیکنم ببینم اما برنامه بسیار عالی هستش تو این دوره زمونه که همه مردم مشغولن این برنامه خیلی عالی بود مردم رو به سمت خدا میکشوند خیلی ها هم بد بودن خوب شدن با همین برنامه.
خبرای هست میگن میخوان برنامه رو تعطیل کنن خدا کنه دروغ باشه.
ولی باید تهیه کننده و مجری قبلیشو برگردونن
اخه چرا دارن همه رو عوض میکنن
- ۲.۰k
- ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط