https://wisgoon.com/nargesnanrabi

https://wisgoon.com/nargesnanrabi
ممنون که هستی دارو ندارم
دیدگاه ها (۰)

🥺🥺🥺🥺🥺🥺

میدونین خوشبحال همتون که باباهاتون خوبن من بابام ارزوشه بمیر...

یه روز کسی که شایسته منه پیدا میشه واون روز همه حسرت میخورن

دوستان وهمراهان چند روزی میخوام برم که نباشم و گوشیم رو میدم...

دارو ندارم... m

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط