درخت "غم" بجانم 🍂🌼
درخت "غم" بجانم 🍂🌼
کرده "ریشه"
بدرگاه "خدا"
نالم همیشه✫
"رفیقان" قدر "یکدیگر"
بدانید اجل "سنگست"
و "ادم" مثل "شیشه"..🍂🌼
کرده "ریشه"
بدرگاه "خدا"
نالم همیشه✫
"رفیقان" قدر "یکدیگر"
بدانید اجل "سنگست"
و "ادم" مثل "شیشه"..🍂🌼
- ۱.۸k
- ۲۲ دی ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط