سردیتم نمیفروشم ب گرمای بقیه

سردیتم نمیفروشم ب گرمای بقیه
دیدگاه ها (۹)

:>>>>

من میتونم خیلی راحت تمام ادمای زندگیمو بزارم کنار ولی توی لع...

خاطره یه شلاقه ذهنیه.

هادی چوپان:خاک میخورم اما خاک نمیفروشم."@didgah257"

از ی سنی ب بعد شما دیگه وقت نداری بشینی گریه کنی مجبوری همرا...

بساط گرمای تابستون😅😅😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط