پیام بازرگانیای خارجیو ببینین خدایی...

پیام بازرگانیای خارجیو ببینین خدایی...
مثلا همین تبلیغ آیفون شیش یارو خودشو

کشته با آیفون دومینو درست کرده در حد بنز!!!
بعد ما... بچین بچین بچین بچین نچین بچین چین
چین نچین بچین ن ن نچین آها حالا بچین :
دیدگاه ها (۲)

کی میخواد بره مدرسه جادو گری ؟؟؟

با حاله

تازه

باحاله

فتوای حرام بودن سلاح هسته ای متن 4/4اما خب نه !فردا بیدار می...

نامنام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط