خـدایـــا ؟؟؟
خـدایـــا ؟؟؟
ڪــاش میـدونستـی!
بـرای
ڪـشیـدڹ ایـڹ هـمه "درد"
هــنوز
سنی ندارم...
ڪــاش میـدونستـی!
بـرای
ڪـشیـدڹ ایـڹ هـمه "درد"
هــنوز
سنی ندارم...
- ۱.۱k
- ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط