دوسه ساله شدی قرص شب من

دوسه ساله شدی قرص شب من
دنیا ندارم تویی شهر من...🪐✨


⠀⠀ْ
دیدگاه ها (۱)

باتو..آره اون بالا تو آسمونام . . 🦋💖! ‹ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌...

شراب صد ساله تویی

.....تنها کسی که تحمل قهر و ناراحتیشو ندارم تویی؛

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط