ﻭاااﻗﻌﺎﻣﺒﺎﺭﻙ ﺑﺎﺷﻪ

ﻭاااﻗﻌﺎﻣﺒﺎﺭﻙ ﺑﺎﺷﻪ
دیدگاه ها (۲۴)

اﻳﻨﻮﻛﺠﺎﻱ ﺩﻟﻢ ﺑﺰاﺭﻡ :/

ﺩﻗﻴﻴﻴﻴﻴﻘﺎاااااااااا

:/

ﺻﺒﺢ ﺑﺮﺭﺭﺭﺭﻓﻴﺘﻮﻭﻭﻥ ﺑﺨﻴﻴﻴﻴﺮ

*دلم_برای_حرمت_پرمیزنه..*

ﻫﯽ ﻣﯿﮕﻪ ﺁﺳﯿﺎ ﺁﺳﯿﺎ!!ﻣﯿﮕﻢ ﺷﯿﺶ‌ﺗﺎﯾﯽ‌ﻫﺎی سال ۵۲… ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪﻣﯿﮕﻢ ...

خاطره من !!ﺳﺎﻝ۸۷ بودﺩ ﮐﻪ ﺗﺒﻌﯿﺪ ﺷﺪﻡ ﺑﻨﺪﺭ ﻋﺴﻠﻮﯾﻪ ﯾﺎ ﻫﻤﻮﻥ ﭘﺎﺭﺱ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط