راستش همهی ما از یک قماشیم !
راستش همهی ما از یک قماشیم !
فقط رنگ اشتباهاتمان فرق دارد.فقط هنوز بعضی از ما مسیرمان به چالهی اشتباه نخورده است ! خودتان را بهتر از دیگری و دیگری را بهتر از خودتان ندانید...! داستایوفسکی در کتاب تسخیرشدگانش جملهی درست و دقیقی گفت:«همهی ما در تاریکی شبیه یکدیگریم !»
و چقدر من شبیه خیلیها و خیلیها چقدر شبیه من هستند...!
#𝑺𝒆𝒕𝒂𝒓𝒆𝒉✮
فقط رنگ اشتباهاتمان فرق دارد.فقط هنوز بعضی از ما مسیرمان به چالهی اشتباه نخورده است ! خودتان را بهتر از دیگری و دیگری را بهتر از خودتان ندانید...! داستایوفسکی در کتاب تسخیرشدگانش جملهی درست و دقیقی گفت:«همهی ما در تاریکی شبیه یکدیگریم !»
و چقدر من شبیه خیلیها و خیلیها چقدر شبیه من هستند...!
#𝑺𝒆𝒕𝒂𝒓𝒆𝒉✮
- ۶.۰k
- ۰۹ آبان ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط