🔴 پزشکیان: از خدا می‌خواهم که ما را شرمندهٔ مردم ایران و

🔴 پزشکیان: از خدا می‌خواهم که ما را شرمندهٔ مردم ایران و شرمندهٔ خون رهبر عزیز و شهدایمان نکند‼️

بزرگوار همینکه به خاطر دولت #ذلیل و #ناکارامد شما👇

-اماممان را ترور کردند
-تمام فرماندهان درجه اول نظامیمان را شهید کردند
-دوبار به ایران حمله نظامی کردند
-یکبار کودتا رخ دهد
-تمدن ۷ هزارساله ما را تهدید به نابودی کنند
-ایران محاصره دریایی شد
-برای اولین بار قوه مقننه را بیش از سه ماه تعطیل کردید
- تورم رکورد تاریخی خود را شکست و در برخی کالاها به بیش از ۳۰۰ درصد رسید
- دلار و طلا چند برابر شد
- در روز روشن از امر و رضایت امام جامعه عبور کردید
- کاری کردید که دشمن ما را مشتی گرسنه خواند
- وضعیت حجاب و عفاف رو به وضعیت برهنگی تبدیل کردی
- نان مردم رو آجر کردی
- ارزش پول ملی رو نابود کردی
و...

شما هنوز احساس شرمندگی نداری
خیلی زیباس...‼️


#_جنگ_تحمیلی
#صلح_تحمیلی
#خیانت_خواص
🔸مرگ بر آمریکا🔸مرگ بر اسرائیل

‌✅جبهه‌انقلاب‌اسلامی‌شهرستان‌ساوه
📡 @GMRAnewss
دیدگاه ها (۷)

تا آخر بخوانید👇🌀 بیایید کلاه خود را قاضی کنیم. واقعا نظام جم...

🚨 بسیار مهم / شاید #آخرین_هشدار...!⚠️ این ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای...

.این ماجرای واردات محصولات کشاورزی در ازای پولای بلوکه شده خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط