من خودم دوسیب میکشیدم ولی الان سه ساله تو ترکم و ترک کردم
من خودم دوسیب میکشیدم ولی الان سه ساله تو ترکم و ترک کردم قلیون کشیدن رو چون زررش بیشر از سیگار کشیدنه
- ۵.۱k
- ۲۵ آذر ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط