تازه بسته اینترنتی م هم زود به زود تموم میشد😠 😅

تازه بسته اینترنتی م هم زود به زود تموم میشد😠 😅
دیدگاه ها (۲۲)

😐

تولدت مبارک خاله ریزه😅 🌭 🍿 🍲

😯 😯 😯

😕 حیوونکی

اولی رو چون شارژ گوشیم داشت تموم میشد زود ساختمدوتاش چطوره؟

نه نیاد اینجوری تموم میشد نبايد رفاقتشون اینجوری تموم میشد

ولی آخرش نباید اینجوری تموم میشد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط