مربی آلومینیوم: دو پنالتی ما را نگرفتند، به ما چه ربطی دا
مربی آلومینیوم: دو پنالتی ما را نگرفتند، به ما چه ربطی دارد که بازی بعدی استقلال دربی است؟ خانواده آلومینیوم از داوری راضی نبود، داور نباید رفتارش با تیمها متفاوت باشد... #کیسه_حکومتی
- ۴.۸k
- ۱۵ دی ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط