در دل من چیزی است
در دل من چیزی است
مثل یک بیشه نور،
مثل خواب دم صبح
و چنان بی تابم، که دلم
می خواهد
بدوم تا ته دشت، بروم تا
سرکوه
دورها آوایی ست که مرا
میخواند...
مثل یک بیشه نور،
مثل خواب دم صبح
و چنان بی تابم، که دلم
می خواهد
بدوم تا ته دشت، بروم تا
سرکوه
دورها آوایی ست که مرا
میخواند...
- ۱.۸k
- ۰۳ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط