چرا این ویسگون انقدر کنده ؟!؟!؟!

چرا این ویسگون انقدر کنده ؟!؟!؟!
دیدگاه ها (۷)

((FC Barcelona))

عصابم خورده چرا ویس درست نمی شه !!!!

درسته من رعالی نیستم . اما من این عکس رو به افتخار همه رعالی...

به عشق آرسنالی ها ....

دلم میخواد انقدر لپاشو بکشم که کنده بشن

حسبی الله

خود ویسگون انقدر قدمت نداره که این پیام داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط