آسمون با ستاره‌هاش قشنگه

آسمون با ستاره‌هاش قشنگه
زندگی من با تو 🤌🏻🎀---M----
دیدگاه ها (۰)

تو اما فراموش نکن؛ روزی که افتاده باشی از زمین بلندت میکنم و...

عاشِقِـ تُ بودَنـ تا اَبَد قَشَنگِـہ...:)♥.M.

بچها پروفایل رو تغیر دادم باز گمم نکنید.

بچها از دوستمون معین همایت کنید لطفا..https://wisgoon.com/mo...

خنده هاش خیلی قشنگه😭🎀💘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط