#دلتنگی نہ باقلم نوشتہ میشود.نہ با دڪمہ هاے سرد ڪیبورد...
#دلتنگی نہ باقلم نوشتہ میشود.نہ با دڪمہ هاے سرد ڪیبورد...
دلتنگی را با اشڪ مینویسند..
😔 😔 😔 جواب اشک هایم باتو ......
دلتنگی را با اشڪ مینویسند..
😔 😔 😔 جواب اشک هایم باتو ......
- ۵۴۵
- ۰۷ مهر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط