بــــیا ســـاقی!

بــــیا ســـاقی!
بــــزن ســـازی!
برقــــصانم!

چــــونان چرخی!

بـــــگردانم ،
ســــرم غوغاست ... بفهــــمانم!

دلم شــــیداست! ...

مرنجــــانم!
من! آن جــــانم! ، که

جانم ، می فــــروشم. ...!

پی الهــــامی از وحی و ســــروشم ، ...

ســـــروش آمد ،... ، به جانم عشـــق درافتاد

خــــروش آمـــد ،...،

در این خم جوشش افتاد !

جوشش عشـــقی است ؛ که در دل می خروشد

از خـــم وحــدت! همی ، می می فــــروشد....❥
دیدگاه ها (۲)

کاش یادمان بماند......!!!!!باشکستن دل دیگران ماخوشبخت ترنمی ...

هوس تنهایی کرده امجای خلوتی می خواهمو صدای او که دائماً بگوی...

.

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط