بخاطر جون میدمو

بخاطر جون میدمو
یا تو یا هیچکسِ دیگه
دیدگاه ها (۱)

😌 ❤

😌 ❤ 👑

این حجم از اعتماد به‌نفست که فکر میکنی هر غلطی بکنی بازم عاش...

😌 ❤

عشقا بلگشتم

‏تو دایره‌ی ارتباطیم دیگه هیچکس جز من و دایره نمونده.

بخاطر هیچکس از هیچیت نزن 🥹🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط