هیچکس نفهمیدشاید شیطان عاشق حوا بود که بر آدم سجده نکرد

هیچکس نفهمیدشاید شیطان عاشق حوا بود که بر آدم سجده نکرد
دیدگاه ها (۲)

برای همینه که شیطان در برابر انسان سجده نکرد.!

ابلیس که به آدم سجده نکرد به دست پسر آدم کشته شد .

هیچکس عذر خواخی نکرد💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط