روانشناسی میگه کسی که با تنها بودن مشکلی نداره؛ یه آدم قد

روانشناسی میگه کسی که با تنها بودن مشکلی نداره؛ یه آدم قدرتمنده
دیدگاه ها (۰)

امیدوارم همه ی آرزوهایی که دارینو یه روزی زندگی کنین

مایل به غافل شدن ز غوغای جهان

وقتی بهت میگن از پسش برنمیای تو فقط لبخند بزن، این دیوونشون ...

من با ادم بده بودن مشکلی ندارم 😁

مشکلی نداره یادتون رفته🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط